Sökresultat för Karin Winroth...
Rensa filter?
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Entreprenörskap Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Varumärken
Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare – modeller som kan förändra en hel bransch. Karin Winroth låter oss möta två modiga och framgångsrika entreprenörer som började sin…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Entreprenörskap Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Varumärken
Den här boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Den handlar om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare – modeller som kan förändra en bransch, och kanske en hel värld. Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika…