Bläddra
Sökresultat för Karin Winroth... Rensa filter?

av:Karin Winroth

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Entreprenörskap Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Varumärken
Boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare – modeller som kan förändra en hel bransch. Karin Winroth låter oss möta två modiga och framgångsrika entreprenörer som började sin…
Köp här

Isbn: 9789188849502

Utgivningsår:20200123

Utgivare: Ekerlids

Mediatyp: BC

av:Karin Winroth

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Entreprenörskap Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring Varumärken
Den här boken handlar om vikten av att använda sin magkänsla i arbetet med att utveckla varumärken och affärer. Den handlar om att våga experimentera och erbjuda affärsmodeller som inte funnits tidigare – modeller som kan förändra en bransch, och kanske en hel värld. Karin Winroth låter oss möta två framgångsrika…
Köp här

Isbn: 9789198495911

Utgivningsår:20190513

Utgivare: Appell Förlag

Mediatyp: BC

av:Claes-Fredrik Helgesson, Karin Fernler, Anders Forssell, Peter Hägglund, Hans Kjellberg, Anders Liljenberg, Lars Norén, Karin Winroth

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Köp här

Isbn: 9789144064222

Utgivningsår:20041029

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: EA